Sık geçen başlıklar

türkiye'deki en kötü devlet kurumu 1

ekşi'de gör
tarım ve orman bakanlığı.

tarım var mı? yok.
üreticiyi koruyan, aradaki komisyoncu akbabalara geçit vermeyen bir sistem var mı? yok.

hayvancılık var mı? yok. çiftçiyi koruyan var mı? yok.

tarım olsaydı buğdayı bile dışarıdan almazdık. bakliyatı tamamen dışarıdan getirmezdik.
ormanlar korunuyor mu? hayır. talan ediliyor. önce yakılıyor, sonra otel oluyor. siyanürle altın aranıyor. talan ediliyor.
hayvancılık olsaydı et bu kadar pahalı olmazdı.

market raflarında nitelikli bir tek ürün bulabiliyor musunuz? hayır. paketli ürünlerin içinde kayda değer malzemeler ya hiç yok ya da on binde bilmem kaç oranında var.
sağlığa zararı bilimsel olarak kanıtlanmış zibilyon çeşit katkı maddesi, koruyucu vb. üretime dahil edilen maddeleri yasaklayan, kısıtlayan var mı? yok. bütün bu malzemeler tamamen başıboş şekilde kullanılıyor.
okul kantinleri çocuklara zehir saçıyor.
gençler monosodyum glutamatlı noodle yiyor. msg miktarını kısıtlayan veya yasaklayan var mı? yok.

gıdayı halk sağlığını koruyacak şekilde denetleyen yok. ancak salağın biri zeytin küvetine girip tiktok çekecek de öyle şikayet olacak da üreticiye ceza kesilecek.

konunun ekonomik boyutu ayrı ama bu bakanlığın politikalarını bir durup düşünelim.
insan sormadan edemiyor: öyleyse bu bakanlık neden var?