müzik, var mı enstrüman çalmayı okulda öğrenen? varmı nota okuyabilen? eee biz bu meret dersi kaç sene gördük. bu tamam kenarda...
beden eğitimi... siz maç yapın desinler, soyunma odasında zorba öğrencilerin zorbalıklarını çekin, beden eğitimi öğretmenleri bankta sigara içsin. buda kenarda...
ulan arkadaş resim nedir ya?
şunu çizin çizdik tamam ders bitti dağılın. be aq. öğretsene insan nasıl çizilir kuş nasıl çizilir. senin insanların kuşa benziyor diyor, bence ananın a. benziyor... 8 senede 1 tane öğreten resim öğretmenine denk gelmez mi insan hep mi çizin deyip çekip gidene denk gelir.
resim nasıl bir zaman kaybıdır hayatımda, allahtan teknik resim geldi de 2 nokta bir şey öğrendik.
07.03.2021 · 21. sıra
eksimitatlimi
06.03.2021 00:59 ~ 01:03