Sık geçen başlıklar

türkiye'deki asgari ücreti savunan gurbetçi 1

ekşi'de gör
gelsin 1600 lira ile türkiye'de yaşasın demek istediğim gurbetçidir.

gel 1600 lira ile geçin, biz de yorumu sana bırakalım, bir şey demeyelim.
kelek!
elin almanya'sında fink atmayı biliyon.
politika yapmıyormuş, biz de yapmıyoruz.
asgari ücret az diyince politika yapmak mı oluyor?

devletin kurumu yoksulluk sınırı 5000 lira diyor, beyimiz arabanın vergisini şeyini hesap ediyor.
asgari ücretli araba alamıyor sen neyin hesabını yapıyorsun ordan?

o güçlü almanya'nın asgari ücretini kıyaslıyorsan bak sana birkaç parametre daha vereyim onları da kıyasla:

1. kişi başına düşen milli gelir
2. enflasyon oranı
3. işsizlik oranı
4. cari açık

al bunlarla iki ay oyalan bakalım sen hadi.
bi daha da avrupalı halinle türk işine karışma.