Sık geçen başlıklar

türkiye'de liberallerin sevilmeme nedeni 1

ekşi'de gör
eğer kastedilen 2000'lerin ortalarında medyadaki liberallerse siyasal islamın kucağına binmiş, bir bölümü ajan olduğu içindir.

yaftalanma denmiş ama ben samimi bir liberal hatırlamıyorum. gerçeklerle bağı kopmuştur. kemalist bürokratik vesayet diye kafa şişirdiler yıllarca, sonra bürokrasinin içinde çalıştım tek bir kemalist görmedim.

mesleklerinde ya başarısızlar ya da dediğim gibi algı operatörüdürler.