Sık geçen başlıklar

türkiye'de kimse çalışmak istemiyor 3

ekşi'de gör
çünkü çalışmak yerine başka işler peşinde koşanlar haftada 6 gün çalışanlardan daha çok para kazanıyor, neden çalışmak istesinler ki?
eşek gibi çalıştırıp üç kuruş verirsen tabi kimse istemez amk. sömür, gerekirse öldür, acıma, hakkını verme sonra çalışmak istemiyor. istemez tabi.
çalışanın hakkını çalışmayanlar yediği için, çalışana eşek muamelesi yapılıp daha fazla iş yüklendiği için, çalışanı kendi malı sanan amirler insanlıktan çıktığı için doğru olan tespittir.