bence (bkz: pamukkale turizm)
başka milletleri bilmem ama bizim insanımızda en ufak kusuru şikayet etme, iyi hizmete teşekkür etmeme sorunu mevcut.
şahsen pamukkale turizmle yaptığım yolculuklarda yakıt bittiği de oldu, otobüsün arıza yaptığı da.
ancak arıza, kavga vs. kriz durumlarında düzgün müdahaleleri yüzünden şoför ve muavinler için bir kaç kez teşekkür maili atmışlığım da var. bir keresinde gelen cevapta çalışana ikramiye verdiklerini belirttiler hatta.
kötü hizmeti şikayet ettiğimiz kadar iyi hizmete teşekkür etsek o zor şartlarda çalışan emekçi kardeşlerimiz de işlerini yaparken daha motive olurlar.
edit: akbayram
04.09.2018 · 22. sıra
nerdenbileyim
03.09.2018 09:48 ~ 12:19