türkiyedeki etleri, saray çevresinde toparlanmış sayıları 500-600 bini bulan islamcı ruhban sınıfı yediği içindir.
eee tabi bu arkadaşların über lüks hayatlarını, kokainli, eskortlu partilerini, yatlarını, villalarını finanse etmekten kimsede et alacak para kalmadı.
neyse türk halkı üzülmesin reiz onların yerine de "milletin sarayında" bolca yer, sindirimi kolay olsun diye de patlatır bir ejder meyveli smooty, halka da gazını çıkartmak düşer :)
islamcılara bırak oy, ekmek bile verilmemeliydi. alın tepe tepe kullanın.
21.09.2021 · 41. sıra
neyemeyilli
20.09.2021 09:08 ~ 10:42