evet kürdüm ve bir problemim yok. kürt olmaktan gocunmuyorum ayrıca tc vatandaşı olmaktan gurur duyuyorum. abartmayın.
edit:bu kadar üzerime gelmenize gerek yok. siz kendinizi ayrı bir statüye koyarsanız ayrı muamele görürsünüz bu gayet normal. ülkenin vatandaşıyım bu ülkenin öğretmeniyim. gurur duyuyorum bundan. çok da sevmiyorsan ülkeyi bir pasaport ve vize. hadi size güle güle. gidin de herkes rahatlasın artık.
23.01.2022 · 13. sıra
asihatice
22.01.2022 00:55 ~ 13:58