sebep?
-bu kürtler üniversiteye mi gidemiyor, yoksa üniversitede piknik adı altında malum bayraklarla halay mı çekemiyor?
-bu kürtlere elektrik hizmetleri mi verilmiyor, yoksa onlar fatura ödemek yerine kanca sallamayı mi tercih ediyor?
-bu kürtler ev mi alamıyor, yoksa emlak vergisini hiç ödememeye mi çalışıyor?
-bu kürtler araba mı alamıyor, yoksa tc'nin her birine passat mi hediye etmesini bekliyor?
ne oluyor? hangi anayasal hakkı kullanamıyorlar?
ben gerçekten eşit olmak istiyorum bunlarla. şaka değil vergi ödemekten iflahim kurudu. iyi bir vatandaş olayım derken belim büküldü. devlete saygılı olalım, devlet biziz derken bir baktım ezilip büzülmüşüm. ben de istiyorum canımı sıkana atayım molotof, sınavları kolayca geçeyim, şımarıklıklarıma cevap alamayınca beni otekileştiriyorsunuz diye drama yapayım, asayim keseyim, aşiretiz tehdidi yapayım, faturalardan tasarruf edeyim, yardım alayım, is yapayım vergi ödemeyeyim, yeğen torun tombalak kim varsa sigortasız vs çalıştırıp kazancımı sıfıra yakın gösterip arka tarafta para basayım, ülkenin sahil şeridinde farklı ölçekli işletmelerim olsun vs. eşit olmak istiyorum. yeter, gerçekten yeter.
27.11.2023 · 15. sıra
miavita
26.11.2023 00:19