çok güzel bir konuya değinmiş başlığı açan arkadaş. kesinlikle katılıyorum. her skandalda ciddi tepki vermek gerekirken espri yapıp olayı normalleştirme çok can sıkıcı. muhalefet de aynı hatayı yapıyor ve bir arpa boyu yol gidemiyoruz bu da akpye yarıyor.
Sık geçen başlıklar
türkiye'de her skandalın espriyle karşılanması 2
ekşi'de görtürkiye’de gelen her absürt zam, rezalet, gündem başlıkları, her ekonomik çalkantı, her vahşet haberi, her akla hayale gelmeyecek türlü korkunç iddialar karşısında vatandaşının tüm stand up yeteneklerini sergileme gayretine girişmesi durumu.
bir haber okumuştum kaynağını hatırlamıyorum, bulamadım da ama şey diyordu: “türkiye ekonomisi gün geçtikçe gerilemesine rağmen, halk her zam haberini esprilerle karşılıyor. dünyanın en neşeli gerileyen ülkesi.” gibi bir şeydi.
sizin derdiniz ne allah aşkına? tamam izahı olmayan şeyin mizahı olur da her haltın mizahını da yaparsan kim yapacak bu izahları? ekşide bile bakıyorsun başlık “şok şok şok!” etkisinde, entrylere bakıyorsun ortalık kahkaha şelalesi. lan yarın şeriat gelse örtünme şekillerinden espri kasmaya çalışacak gerizekalılar. bir şeyleri de ciddiye alın artık. bizden bir tık ileride ülkelerde bile bu ülkede esprisi yapılan tek skandalda yer yerinden oynardı. bizde yeni bir bakınız, yeni bir espri jargonu oluşturmaktan ileri gidemiyor. rezalet.
eğlenmek istiyorsanız o boktan acıdan, vahşetten, kaostan başka hiçbir halt bulunmayan diziler yerine düzgün komedi dizileri çekilmesi için gündem oluşturun, ülkenin ve tüm ülke halkının kaderini değiştiren kan donduran gündemler eğlence aracınız olmasın lütfen.
aradım ama bulamadım, muadili başlık varsa taşınabilir.
bir haber okumuştum kaynağını hatırlamıyorum, bulamadım da ama şey diyordu: “türkiye ekonomisi gün geçtikçe gerilemesine rağmen, halk her zam haberini esprilerle karşılıyor. dünyanın en neşeli gerileyen ülkesi.” gibi bir şeydi.
sizin derdiniz ne allah aşkına? tamam izahı olmayan şeyin mizahı olur da her haltın mizahını da yaparsan kim yapacak bu izahları? ekşide bile bakıyorsun başlık “şok şok şok!” etkisinde, entrylere bakıyorsun ortalık kahkaha şelalesi. lan yarın şeriat gelse örtünme şekillerinden espri kasmaya çalışacak gerizekalılar. bir şeyleri de ciddiye alın artık. bizden bir tık ileride ülkelerde bile bu ülkede esprisi yapılan tek skandalda yer yerinden oynardı. bizde yeni bir bakınız, yeni bir espri jargonu oluşturmaktan ileri gidemiyor. rezalet.
eğlenmek istiyorsanız o boktan acıdan, vahşetten, kaostan başka hiçbir halt bulunmayan diziler yerine düzgün komedi dizileri çekilmesi için gündem oluşturun, ülkenin ve tüm ülke halkının kaderini değiştiren kan donduran gündemler eğlence aracınız olmasın lütfen.
aradım ama bulamadım, muadili başlık varsa taşınabilir.