gıda diyenlerin ev alışverişi yapmadığına eminim
Sık geçen başlıklar
türkiye'de hala çok ucuz olan şeyler 3
ekşi'de göribb tuvaleti. sadece 1 lira. evinde yapacağına gel burda yap.
harcadığın su, kağıt havlu, tuvaletin aşınması falan derken… çok daha ucuza gelir.
hacıosman metro’da var mesela. ev de yakın ama ben yine de bir giriyorum. o ucuzluğu tatmak, 1 liraya iş halletmek güzel.
harcadığın su, kağıt havlu, tuvaletin aşınması falan derken… çok daha ucuza gelir.
hacıosman metro’da var mesela. ev de yakın ama ben yine de bir giriyorum. o ucuzluğu tatmak, 1 liraya iş halletmek güzel.
çok hastalıklı bir şey yazacağım, bu gerçekten psikolojik bir vaka artık bence.
bana ve arkadaşlarıma her şey ucuz geliyor. neden biliyor musunuz? çünkü artık bazı şeyler, en basit gereksinimler o kadar pahalı ki bir lüksü temel gereksinimle kıyaslayınca lüks ucuz geliyor.
bakın şimdi, ben kahve içmeyi çok seviyorum, kahveyi çok seviyorum ve dahası kahveden de anlıyorum. üçüncü nesil kahve dükkanlarında nitelikli bir çekirdekten demlenmiş kahve 100 tl civarında şu an. bir bardak kahve lan! yüz tl yüz, 100 tl.
içme lan denebilir ki içmiyorum ama 5 sene önce içiyordum. şimdi bir kitap görüyorum mesela 150 tl diyelim, kahve 100 lira ve 15 dakikada bitecek, bu kitap ömür boyu benimle diyorum, 150 çok ucuz lan ömür boyu benimle kalacak, yok olmayacak bir şey için diyorum.
geçen bir video edit programı aldım, 350 tl ömür boyu kullanım. mesela dışarıda yemek yemek, yani iki lahmacun bir ayran yemek 100 tl artık. haliyle 350 tl'ye ömür boyu ne bulsam alırım, ucuz çünkü 350 tl, bir öğün yemek 100 tl'yken.
bir adet ithal muz 10 tl. vallahi billahi daha dün tarttığım için biliyorum 3 muz 30 tl geldi almadık, bıraktık. mesela bir eğitim alıyorum, sınıfta 20 kişi var, herkese bir tadelle alsan 160 tl yapıyor. 150'ye kitap yine çok ucuz kaldı. 2 lahmacun bir ayran 100 tl olunca her şey çok ucuz kalıyor zaten.
bu ülke çok büyük bir travma yaşıyor ama farkında değil tam olarak.
edit: bir yazar mesajla bir yazı gönderdi, onu da ekleyeyim bu siteye. mahfi eğilmezyazmış. arjantin'den çıkarılacak dersler
bana ve arkadaşlarıma her şey ucuz geliyor. neden biliyor musunuz? çünkü artık bazı şeyler, en basit gereksinimler o kadar pahalı ki bir lüksü temel gereksinimle kıyaslayınca lüks ucuz geliyor.
bakın şimdi, ben kahve içmeyi çok seviyorum, kahveyi çok seviyorum ve dahası kahveden de anlıyorum. üçüncü nesil kahve dükkanlarında nitelikli bir çekirdekten demlenmiş kahve 100 tl civarında şu an. bir bardak kahve lan! yüz tl yüz, 100 tl.
içme lan denebilir ki içmiyorum ama 5 sene önce içiyordum. şimdi bir kitap görüyorum mesela 150 tl diyelim, kahve 100 lira ve 15 dakikada bitecek, bu kitap ömür boyu benimle diyorum, 150 çok ucuz lan ömür boyu benimle kalacak, yok olmayacak bir şey için diyorum.
geçen bir video edit programı aldım, 350 tl ömür boyu kullanım. mesela dışarıda yemek yemek, yani iki lahmacun bir ayran yemek 100 tl artık. haliyle 350 tl'ye ömür boyu ne bulsam alırım, ucuz çünkü 350 tl, bir öğün yemek 100 tl'yken.
bir adet ithal muz 10 tl. vallahi billahi daha dün tarttığım için biliyorum 3 muz 30 tl geldi almadık, bıraktık. mesela bir eğitim alıyorum, sınıfta 20 kişi var, herkese bir tadelle alsan 160 tl yapıyor. 150'ye kitap yine çok ucuz kaldı. 2 lahmacun bir ayran 100 tl olunca her şey çok ucuz kalıyor zaten.
bu ülke çok büyük bir travma yaşıyor ama farkında değil tam olarak.
edit: bir yazar mesajla bir yazı gönderdi, onu da ekleyeyim bu siteye. mahfi eğilmezyazmış. arjantin'den çıkarılacak dersler