cok bilmis avukat arkadaslar tutuklanmanin tedbir/koruma karari oldugunu, tutuksuz yargilanmanin esas oldugunu yazmis. o zaman birkaç sorum olacak,
1) olay sosyal medyaya düşünce neden tutuklanıyor bu yaratıklar? yasa aynı yasa, olay aynı olay değil mi?
2) bu olaydaki yaratık dışarıda serbest gezdiği için kadını zorbalıkla intihara sürüklemiş, kizin ailesini hatta avukatını bile olumle tehdit etmiş. daha ne olması gerekiyor mesela tutuklu yargılanması için, avukati da öldürse yeterli olur mu sizin için?
3) madem tutuksuz yargılanma esastır, ulan selahattin demirtaş, osman kavala gibi siyasi tutsaklar neden 4 yıldır tutuklu yargılanıyor?
bana bu ülkenin adaletini, hakimlerini, savcılarını savunmayın. çok pis küfür ederim.
not: işini düzgün yapan az sayıdaki hakim ve savcıları tenzih ederim.
22.01.2021 · 17. sıra
ooioo
21.01.2021 00:39 ~ 00:40