Sık geçen başlıklar

türkiye'de gümbür gümbür aşı yapılması 1

ekşi'de gör
muhalifler niye beğenmesin? sizin zihniyetinize aklınıza sokayım ben gerizekalılar. biz düşük seviye vatandaş mıyız? vergi mi vermiyoruz? köle miyiz?

adama bak sanki oturup bütün gün kötü iş yapılsa da bok atsak diye bekliyoruz sanıyor. böyle durumlarda mal mal konuşan bu hergele, zor zamanda da aynı gemideyiz yazmasını da biliyor karakter yoksunu.

aşı konusuna gelince hakikaten doğru, sistem çökmüş galiba dün birkaç defa. şehir hastanesi'ne gittiğimde gözlemlediğim kadarıyla sistem gelir gelmez içeriye 30 40 saniyede bir 30 kişi alıyorlardı. oldukça hızlı ilerliyor.

salgından bir an önce kurtulmamız dileğiyle.