sürekli güçlü olmak zorundasındır.
eşitlik diyen kadınlar çoğunlukla konfor alanı paylaşımında eşitlikçi olurlar.
bir erkek olarak sen daha çok para kazanmak zorundasın. bunun olmadığı ya da önemsenmediği durum kaideyi bozmayacak kadar istisnadır.
senin paran bizim paramızdır, ama onun parası onun parasıdır.
evin giderleri, çocuğun okul taksidi, arabanın bandrolü, say babam say, sana bakar.
musluk mu bozuldu, kapı mı düştü, perde mi takılacak, sana bakar.
bu arada senin annen senin annendir, onun annesi, sizin annenizdir*
efendi adam olursun kıymetin bilinmez,
güçlü olduğun kadar adam yerine konulursun, halbuki o sadece kadın olduğu için değer görmeyi hak ediyordur. sen erkek, sen kim köpek ki sırf erkek olduğun için değer, ilgi, saygı...
düğünü erkek tarafı yapar. anasını geçtim, teyzesine kadar birşey verilecek. neymiş adettendir. ev olacak, bilmem kaç tane burma bilezik, balayı, şu, bu... kim finanse edecek? erkek tarafı? ulan sağılmalık inek sanki, kocan olacak, diğeri de size destek olan/olacak kocanın ailesi. batan geminin malları gibi çöreklenmeye gerek var mı?
misal adam hiç dert sahibi olmamalı, iş yerinden, arkadaşlarından, ailesinden, çevresinden dert getirmemeli. neden? robotlar çünkü, makineler. ve tabi ki kadınlar dert anlatan erkekleri sevmezler üzülemezler, mental olarak çökemezler. ama gözyaşı kadın için misal. ağlayabilirsin, koy başını omzuna, kıyamam.
erkek?
sie, kaybol.
başka ülkeleri, milletleri bilmem ama bu ülkede erkek olmak güçlü olmaktır.
iyi gününde kalabalık, zor gününde yalnız.
01.05.2023 · 25. sıra
basabbasbas
30.04.2023 11:17