5 yıllık lisans hayatım boyunca okula bisikletle gidip gelmiş ve bisiklet sürmeye bayılan biri olarak ben bile bisikletten illallah ettiysem vardır bir sebebi dediğim olay. bir kere bireysel bir ulaşım aracı, sevgilini arkaya atıp istediğiniz yere gidemiyorsunuz, taşıdığınız yük en fazla sırt çantanıza koyduğunuz şeyler olabiliyor. eve dönerken markete uğrayıp bir şeyler almak sadece bir hayal. ikincisi çok pahalı. ucuz alınca her gün bir yerinde sorun çıkıyor, pahalı alınca da kalitelisini aldım kurtuldum demekle bitmiyor maalesef. avrupa'da dümdüz ve tertemiz yollarda rahatça sürüyorlar ama türkiyenin çoğu şehrinde yokuşlar ve taşlı topraklı yollar bisikleti mahvediyor ve ömrünü kısaltıyor. benim gibi ağır biriyseniz bir gün jantında, diğer gün lastiğinde, sonraki gün freninde bir sorun çıkıyor ve çözümü hiç de ucuz değil. üçüncüsü de ülke güvenli değil. yollar maganda dolu, bisiklet yolu yok ve bisikletin çalınma riski çok yüksek. biri size gıcık olduğu için size dokundurup yoluna devam edebilir, siz de muhtemelen takla atmış olursunuz.
her şeye rağmen çok güzel bir şey bisiklet sürmek. her gün kullandığım zamanlarda çok sağlam bacaklarım vardı ve karda fırtınada sürdüğüm halde çok burnum bile akmazdı, çok sağlıklıydım. iyice araştırıp en azından bazen iş-ev arası bisikletle gitmek istiyorum artık bir bisiklet alıp.
06.03.2022 · 16. sıra
diffarentiationation
05.03.2022 00:01 ~ 01:22