Sık geçen başlıklar

türkiye'de balık tüketilmeme sebebi 1

ekşi'de gör
yunanistan'da denizden balık fışkırıyor.

bizim denizlerimizde balığı teleskopla arıyorsun, hem de yunanistan'dan kaç kat daha büyük kıyı şeridin, iç denizlerin falan var.

...çünkü, öylesine bencil, ahlaksız, açgözlü bir toplum olduk ki nereye elimizi atsak kurutuyoruz.

balıklara yaşayacak temiz deniz bırakmadık. yuvalarını dinamitle patlattık, tırmık ile deniz tabanını alt üst ettik, daha ergenliğe ulaşmadan, eşleşmeden avlayıp yedik.

şimdi neden balık yok, bilimden bu kadar ayrı kafalar, balık yoksa patates ithal eder, yeriz.