Sık geçen başlıklar

türkiye'de 601 sağlık çalışanının covid-19 olması 1

ekşi'de gör
1 nisan 2020 sağlık bakanının açıklaması.

bu sayı katlanarak artacak.

neden?

çünkü organizasyon yok.

sağlık çalışanları izole edilmiyor.

nöbetçilerin doğru düzgün odası bile yok.

yoğun bakımda dinleniyor çoğu.

kalacak yer ayarlanmadı.

kalmak zorunda oldukları yerlere bir gidin lütfen.

eşşek bağlasan durmaz.

yeterli malzeme yok.

yok ulan işte yok.

benim bulunduğum üniversitede durum bu.

sağlık çalışanını koruyamazsan.

sen de ölürsün.