hala nerede olduğunu neden söylemiyorsunuz diyenler var. çünkü olduğu yerde sınırlı tutmak için. insanlar panikleyip hastalığın olduğu yerden kaçarken türkiye'nin 4 bir yanına virüs yayılmasın diye.
edit: sevgili çok bilmiş ekşici kardeşlerim. ak partili değilim mesaj kutuma küfür bırakıp durmayın. bu olayın italya'da örneği var. ülkenin kuzeyi karantinaya alındığı için insanlar panikleyip oradan kaçmak için italyanın 4 bir yanına kaçıştı kaçarkende beraberinde virüsü taşıdı.
virüsün bir şehirde görünmesi sadece orayla sınırlı kalacağı anlamına gelmez. aklı başında herkes önlemini alır.
14.03.2020 · 12. sıra
napolyon03
13.03.2020 08:42 ~ 10:22