türkiye'de çok daha güzeli yapıldığından olmayan kültürdür.
biz çocuklarımızın kıyafetlerini eşe dosta, ya da ihtiyacı olana hediye ederiz, satmayız ikinci el diye. hatta büyütene dek kuzenler arasında gezer durur iyice sağlam olan giysi, ayakkabı oyuncak vs.
kızım doğduğunda maddi sıkıntım olmamasına rağmen, maddi durumu benden çok daha kötü kuzenimin verdiği bebek kıyafetleri ile büyüttüm yüzde seksen. kendi aldıklarımı, hediye gelenleri ise ailede ya da çevrede o an o yaş kıyafetine ihtiyaç duyana verdim. hatta önemli kısmını da yıkayıp ütüleyip bir kampanya vesilesiyle antalya'daki bir hastaneye, lösemili çocuklar için gönderdim.
giydiriyoruz efendim ikinci el. sadece satmıyoruz, bizim kültürümüz de böyle *
not: bişeyimizi de beğendim valla, mutluyum çok *
14.10.2019 · 23. sıra
ooopapatya
13.10.2019 07:33 ~ 07:34