Sık geçen başlıklar

türkiye ordusu münbiç'e girsin 1

ekşi'de gör
sandalyeye yapışmış terli götüyle birilerinin ölmesi kararı alabilenlerin temennisi. hayatım boyunca anlayamadım bu kafayı. hiç mi vicdan duyguları yoktur? hiç mi acımazlar? ben ''x ordusu şuraya girsin'' yazabileceksem o orduya dahil olmam lazım. orada ölecek kişi ben olmam lazım ki bunu yazabileyim. yoksa vicdan azabından yaşayamam zaten, siz nasıl beceriyorsunuz? vicdanınızı bu kadar körelten nedir?