eski türkiye'de okullarda deli gibi dayak yiyorduk. yeni türkiye'de okullarda ve kur'an kurslarında tecavüze uğruyoruz.
eski türkiye'de tebeşir almak için para topluyorduk. yenisinde cebimizde tebeşir alacak para bile kalmıyor.
eski türkiye kötüydü. yeni türkiye ise berbat.
edit: ekleme
03.02.2019 · 30. sıra
oberyn2
02.02.2019 21:09 ~ 21:12