Sık geçen başlıklar

türkiye deaş'ı bırakıp pkk'nın peşine düştü 1

ekşi'de gör
burada dikkat çekilmesi gereken nokta; sözcünün sdf, ypg ya da pyd demeyip doğrudan pkk demiş olmasıdır. artık o ara süzgeç kapalı olduğu için ağzından mı kaçırdı, yoksa o da bu harf kalabalığından bunalıp "yeter da! pkk işte olm!" mu dedi, bilemeyiz.

tabii bu, abd'nin dünyanın gözünün içine baka baka terör listesinde yer alan pkk'yla alenen işbirliği yaptığını itiraf ettiği gerçeğini değiştirmez. bizimse hem devlet yetkililerinden hem silahlı kuvvetlerimizden gelen açıklamalarda deaş vurgusunun es geçilmemesi onların kaypaklıkları karşısında gayet dişe dokunur bir koz.

https://twitter.com/…oylu/status/956637354852315139