Sık geçen başlıklar

türkiye bir film olsaydı hangisi olurdu 1

ekşi'de gör
olsak olsak, kanal d'de gece yarısı yayınlanan sikko aksiyon filmlerinden herhangi birisi olurduk.

keyifsiz ve sıkıcı.

koltukta uzanıp kalmışsın, kumanda uzakta kaldığı için kanalı değiştiremiyorsun, kalkmaya da mecalin yok. tam bir kasvet.