yahu biz silah yapıyoruz. atina bizi konuşuyor, korkuyorlar diye haber yapılıyor, ama bu adamlar ege adalarında tc karasularında ellerini kollarını sallayarak geziyorlar. adaya çıkıp bayrak açıyorlar ses yok. kıbrıs'ı resmen biz sattık ses yok.
1990'larda hiç imkan yokken bile prim verilmiyordu ulan bunlara.
kötü dış siyaset yönetimi tam olarak bu işte.
16.05.2017 · 29. sıra
ssekk
15.05.2017 10:28