evet halklar savaşırlar ama bizim karşımızda savaşacağımız bir oluşum yok. bir avuç korkak var. gizli saklı masum insanların arasına karışıp kendini patlatan aşağılık korkaklar var.
ironi olmasını umduğum düşünce.
21.03.2016 · 12. sıra
sitholmakisteyenjedi
18:59 ~ 19:00