klasik türk kahvesi fincanı yetmeyince büyük bardakta içmeye başladım. şimdi de bir günde ikinciyi canım çekmeye başladı ve içtiğim kahveleri beğenmiyorum sanki bir eksik varmış gibi bildiğin bağımlısı oldum.
edit: başlığı hortlattık iyi mi. :) sizi seviyorum benim tatlı, küçük bağımlılarım.
edit2: kaç yıldır sözlükteyim ilk defa entry girdikten sonra mesajlarla hakarete uğramadığım bir gün oldu diyebilirim. herkes kahve tavsiyesini yazdı. günümü güzelleştirdiniz. demek ki neymiş türk kahvesi bağımlıları çok sevimlilermiş.
14.06.2021 · 37. sıra
audreyhorne
13.06.2021 19:18 ~ 22:59