gençlere hitap eden eğlence yerlerini kapatırsan, açık olan üç beş tanesine gidecek maddi imkanı da elinden alırsan her yer disko olur.
şehir merkezlerine cami dikerken, ulaşımın kolay olduğu bölgelerdeki alkollü mekanlar peş peşe kapanıp hacı fettah kahvecisine dönüşürken çogh eyiydi değil mi hafız?
koca ülkeyi dev bir aile çay bahçesine çevirirsen, her kampüse minare kondurursan, gençlere eğlenecek tek metrekare ayırmazsan o gençlik de senin millet bahçeni siker atar işte.
almanlar sokakta böyle gezmiyormuş. fasching var oktoberfest var da ondan. sende ne var? genç nüfusun en kalabalık olduğu şehirlerde aha bu var bak.
(bkz: octoberfest eskişehir'in iptal edilmesi)
16.12.2023 · 3. sıra
seni heyetinden sikmeyi tasarliyorum
15.12.2023 08:04 ~ 08:45