aradığı kriterlere uyan birini bulmuşken, bu varsa bunun bir tık daha iyisi de vardır diye kararsız kalıp eldekini de kaybetmeleri.
Sık geçen başlıklar
türk kızlarının en büyük sorunu 4
ekşi'de görbeklenti. karşı taraftan fazla şey umuyorlar.
dertlerinin sadece erkek, para, güzellik sanılması. türkiye'de kadına çok fazla baskı yapılıyor ve aşırı bir linç kültürü var. ekşide her gün açılan, saçma başlıklarda gördüğümüz gibi kadının nefes alması, kilosu, kıyafeti bile sorun. bu artık öyle saçma bir boyutta ki, kadın bile kadının kurdu olmuş.
sizin gibi gerizekalı erkeklerle aynı ülkede doğmuş olmamız
edit: mesela üstteki gerizekalının profil fotosunu görünce midem kalktı yediğim elmayı kenara bıraktım. ama sorsan türk kızı bakımsız türk kızı şöyle böyle . sen nesin o zaman idiot. 3 gram kası var yok ,kıllı göğsünü pp yapmış. gövdenin genişliği 10 cm .
editttt :bu fotoda yüzümde fondöten yok, ruj yok , göz kalemi ve rimel var . yüzüm tarla olmuşmuş sjsjsjsjdjdj en çok övgü aldığım şey yüzüm, ve yüzümün pürüzsüzlüğü .gömecem diye niye böyle saçma olaylara girdin ki . :/ acıdım şuan adamın çaresizliğine.
son edit : adıma başlık açıp kendi bedenimle ilgili ne yapmam gerektiğine dair tavsiyelerde bulunan insanlar olmuş (bkz: @lotronturkey) bu yüzden sizin gibi erkeklerle aynı ülkede doğmanın büyük sorun olduğundan bahsetmiştim.beni anlayan ‘ insanlar’ erkek kadın farketmez anladı. anlamayanları kendi asalaklığıyla baş başa bırakıyorum.
edit: mesela üstteki gerizekalının profil fotosunu görünce midem kalktı yediğim elmayı kenara bıraktım. ama sorsan türk kızı bakımsız türk kızı şöyle böyle . sen nesin o zaman idiot. 3 gram kası var yok ,kıllı göğsünü pp yapmış. gövdenin genişliği 10 cm .
editttt :bu fotoda yüzümde fondöten yok, ruj yok , göz kalemi ve rimel var . yüzüm tarla olmuşmuş sjsjsjsjdjdj en çok övgü aldığım şey yüzüm, ve yüzümün pürüzsüzlüğü .gömecem diye niye böyle saçma olaylara girdin ki . :/ acıdım şuan adamın çaresizliğine.
son edit : adıma başlık açıp kendi bedenimle ilgili ne yapmam gerektiğine dair tavsiyelerde bulunan insanlar olmuş (bkz: @lotronturkey) bu yüzden sizin gibi erkeklerle aynı ülkede doğmanın büyük sorun olduğundan bahsetmiştim.beni anlayan ‘ insanlar’ erkek kadın farketmez anladı. anlamayanları kendi asalaklığıyla baş başa bırakıyorum.