Sık geçen başlıklar

türk kızlarının egoist birer kibir yumağı olması 1

ekşi'de gör
senin ortalama tiple, takipçiyle dm kutularinda yüzlerce abaza birikse ve bunlar en çirkinini bile sürekli övse, göklere sigdiramasa sen de egoist olurdun. maalesef günümüzde durum bu. en çirkin,en basarisiz, en vasifsiz kadin dahi dikkat cekebiliyor ve erkekleri dm sinde sıraya sokabiliyor. vaziyet buyken en ucuz kadın bile talepten ötürü değerleniyor ister istemez.