bizdeki asıl sorun çok iç içeyiz, insanlar iç içe, aileler, arkadaşlar ve evlilikler. gözleme hamuru gibi sürekli genişliyor ve büyüyoruz.
ama kuzey ülkelerinde insanlar aile bireyleri dahi olsa birbirlerine mesafeliler. bu da onları daha güçlü ve başarılı yapıyor. bu bir zaruret onlar için, ama bizde birbirine yaslanan bir durumdayız. herkes birine ihtiyaç duyuyor.
ekonomik manada güçlü olmalarının nedenlerinden biri de bu.
bizlerse daha miskin. çalışmayı sevmeyen tembelleriz.
aile yapımız ile övünerek geziniyoruz sadece. bu aynı zamanda bizim en büyük ayak bağımız. ayrıca bu arap seviciliğine her türlü tercih ederim. 1000 yıl önce gelip girmişiz bu bok çukuruna hala debelenip duruyoruz.
edit: imla
21.11.2021 · 32. sıra
mserkanm
20.11.2021 03:08 ~ 13:12