birçok ebeveyn için soğuk fakirliktir, soba kokusudur, hastalıktır. maalesef bu ülkede insanlar kış zamanını kayak yaparak şömine karşısında noel şarkıları söyleyerek ailecek mutlu mesut geçirmiyor. büyük çoğunluğu kışın ısınma derdi ile fatura kaygısı ile geçiriyor. ne yazık ki bu ülke için kış her daim negatif bir his olacaktır
edit: imla. teşekkürler @saatlerikuranbenim
16.12.2023 · 21. sıra
shinobigami
15.12.2023 00:28 ~ 21:17