Sık geçen başlıklar

türk halkının bir kısmının filistin aşkının sebebi 1

ekşi'de gör
yahudiye karşı müslüman diye filistinlileri savunursa aklı sıra allah'a yalakalık yaptığını sanıyor ondan. yoksa hiç bir gecerli tarafı yok.

bir arap sıkıştığı zaman yetiş türk kardeşim biz din kardeşiyiz ümmetiz der.

sıkışmadığı zaman ben arabım ben üstünüm türk o mu o kafir. der.

hiç sudi arapların türkler bizim kardeşimiz dediğini duydunuz mu?
hatta kafir türkler derler.

2011 den önce en büyük türk düşmanı suriyeli araplardı. (sunnni araplar dahil)
sıkışınca sınırı rahat rahat geçince türkler kardeşleri oldu.
niye olmasınki kardeşiz ayağına bedeva ülke sahibi oldu.
bizim türklerde vay be. ulan ne güzel geliyorlar. allaha yağcılık yapıyoruz diyor.
adam malı götürüyor. adamın kendi diyor. iyki savaş cıktı türkiye'ye geldik. çölden cıktık. diye
allahın gözüne girdiğini sananlara allahta şöyle diyordur
''ben size akıl verdim ama kullanmadınız. salaklar!'' sonra sucu benim üstüme atmayın

arap işi bulmuş sıkışınca din kardeşiyiz deriz. işimiz bitince kafir ilan ederiz. türkler gibi kerizi yok nasılsa.