insanlarda en üzüldüğüm şey düzgöt, gerçekten görünce gidip böyle sahibinin başını okşayıp teselli edesim geliyor. çok oturduğunda acıyodur ya. yazık.
düz ve kurugöt olanların allah yardımcısı olsun.
02.11.2022 · 34. sıra
biraz da ben seveyim
01.11.2022 07:48