ulan bu devlet seni okutmuş, öğretmen yapmış. gözünle görmüşsün, yaşamışsın ki seni ayırmamış diğer vatandaşlarından.
yok ağa yok bunlardaki nankörlük bitmez. umarım öğretmenlikten ihraç edilir, hak etmiyor bu devletten maaş almayı.
27.07.2018 · 9. sıra
oguzbatur
26.07.2018 01:15 ~ 12:35