Sık geçen başlıklar

türk çocuklarındaki evde koşma saçmalığı 1

ekşi'de gör
biz küçük çocukken, 80'ler sonu, 90'lar başında sokaklarımız güvenliydi. sokağımızdaki her aile birbirini tanır, bilirdi. gündüz okulda olurduk, akşamları sokakta. saat 12-1'e kadar saklambaç oynadığımızı bilirim. evde hiç koşmadık o yüzden, sokaklar bizimdi, sokaklarda koştuk hep.

eğer bugün özellikle büyükşehirlerde çocuklarınız sokakta değil, evde koşuyorsa sorunu çocuklarda değil, kendimizde aramamız gerekiyor.