uzun zamandır kafayı taktığım mevzu…
dün doğan ve bu gün (geçici) nüfus kağıdını çıkarttığım kızımda uyguladığım türkçü eylem.
adını duru umay koydum. ismiyle sağlıklı ve vatanına, milletine, töresine uygun hayırlı bir ömür sürer umuyorum, bunun için birinci kızımdaki özeni göstereceğim elbette…
soy ismimiz uzun, eşim duru koyalım yeter dedi ama umay dan vazgeçemedim… büyüyünce kendi karar verir hangisini kullanmak istediğine, diğerine nokta koyup kısaltır napim yani yapacak bişey yok şu saatten sonra :)
05.09.2021 · 42. sıra
titrekmanda
04.09.2021 01:40