Sık geçen başlıklar

tüm vergilere yapılan %3.83'lük zam 1

ekşi'de gör
ekonomisi çok iyi durumda ve işsizlik oranı çok düşük bir ülkede vergilere zam yoktur.

ulan o değil de 14 tl kullanım bedeli olan elektrik faturasını vergiler dahil 32 tl yapan zihniyetin ekonomisine sıçıyım.

ben kar yapıyım diye lamba yakmıyorum, o para benden yine çıkıyor.

neyse duble yollarımız var.