ekonomisi çok iyi durumda ve işsizlik oranı çok düşük bir ülkede vergilere zam yoktur.
ulan o değil de 14 tl kullanım bedeli olan elektrik faturasını vergiler dahil 32 tl yapan zihniyetin ekonomisine sıçıyım.
ben kar yapıyım diye lamba yakmıyorum, o para benden yine çıkıyor.
neyse duble yollarımız var.
12.11.2016 · 34. sıra
gayim ama para bende
11:35