Sık geçen başlıklar

tüm türk halkı filistin'e gidip savaşmalı 2

ekşi'de gör
onden buyursun. biz arkasindayiz. ben "age of empires" oynarken ordu icinde imam da gonderiyordum mesela. ohhmm ohhhmm ohmmm yapip misyonerlik yaparak rakip askerleri kendi askerim yapiyordum. var mi bu adamin boyle skilleri?