Sık geçen başlıklar
bizim ülkenin en büyük çıkmazı kimsenin hatasını kabul etmiyor oluşu, dindarı, ateisti, sağcısı, solcusu, veganı, crossfitcisi herkes amk.

ya logo çok kötü çok, bak normal kötü değil çok kötü, hayır insanların zamanla gözünün alışacağı bir logo da değil. yav diyin ki geçici logomuzdu yayın hayatına şu logoyla çıkacağız falan. yok. niye biliyor musunuz? çünkü bu ülkede kimse hatasını kabul etmez, okumuş etmiş izmirli rakı içiyor falan ama yine de ben yaptım oldu.