Sık geçen başlıklar

suudilerin gs-fb maçı için atatürk yasağı 2

ekşi'de gör
asıl suçlusunun türk milletinin değerlerine düşman olan bir ülkede 100. yılda süper kupa finali oynatmak isteyenlerin olduğu olaydır. suudi arabistan yemen soykırımcısı, siyonist işbirlikçisi, abd maşası, filistin soykırımı destekçisi, gericiliğin kalesi, köleliğin savunucusu olabilir ancak bu konuda suçu onlara atmak kolaycılık. onların ne bok olduğu belli zaten, asıl sen neden 100. yılda maçı buraya aldın? bu adamların senin milli değerlerini özgürce sergilemene izin vermeyeceğini çok iyi biliyordun, işin kötüsü ayaklarına giderek bu hakkı onlara verdin. aylardır insanlar bu maçı deprem bölgesinde oynatın diye bas bas bağırıyor. şükürler olsun ki itibarımız daha fazla 2 paralık olmadan kulüpler türk milletinin kurduğu baskıyla kar-zarar hesabı yapıp maçtan çekildi. bugün itibarımızın kurtulmasının asıl kahramanları bu şartları zaten kabul edip baskı yiyince u dönüşü yapan kulüp yöneticileri değil şerefini ve milli değerlerini korumak için baskı yapan türk milletidir. cebe 5 kuruş girecek diye tüm aşağılamalara katlanmayı göze alan bir zihniyet de mevcuttu bugün. asıl tehdit de bu, beş kuruş için milli değerleri pazarlık konusu yapıp arabuluculuk rolüne soyunanlar. suudların üstenci tavrından millet olarak kurtulmayı haklı şekilde kutlarken bir kesimin kendini geert wilders överken bulması ise bu milletin üstüne sinen eziklik duygusundan kolay kolay kurtulmayacağını acı şekilde öğretiyor, bu millet kendinden başka sırtını dayayacağı bir duvarı olmadığını çok geç anlayacak. sözlüğü çok iyi bildiğimden bir sürü kişi lafı götünden anlayıp "arap sevici" vs. yazacak. onlar için bir başka hizmet: (bkz: #158387001)
doğruysa iki takım için de maça çıkmamak için en yerinde ve haklı sebep olur. siz kimsiniz de bizim liderimize saygı göstermeyeceksiniz lan vahhabi köpekler.

iptal editi: siz adamsınız lan. alnınızdan öpmek istiyorum sizi. aslanım, kanaryam, asırlık çınarlarım benim!