cidden sıktı bu maaşlarınızı belli etme çabalarınız. tamam, x dolar kazanıyorsunuz. kazanıyorsunuz da, bize ne bundan?
“helal olsun, tebrik ederiz” dememizi mi bekliyorsunuz?
güle güle harcayın, daha fazla kazanın ama şurada şunun reklamını yapmayın, çok itici duruyor. masaya elinde cüzdan, cep telefonu ile oturan birinden farkınız kalmıyor.
09.08.2018 · 10. sıra
johnsteinbeck
08.08.2018 13:50 ~ 17:31