Sık geçen başlıklar

suruç'ta ölenlere üzülüp akşam bara gitmek 1

ekşi'de gör
tam bir orospu çocukluğudur. ben mesela kalaşnikofumu ve cephanemi aldım kobani'ye doğru yola çıktım şu an. neden? çünkü ışid'i bitirmeye and içtim. bunu yapmayan herkes birer göt lalesidir. duyarlı olduğumuzu ancak bu şekilde ispat edebiliriz.