Sık geçen başlıklar

suriyelilerin 20 tl vermeyen çocuğa kezzap atması 1

ekşi'de gör
e sikyim ben böyle işi. şu kadarcık sabi sübyan, elin bilmem kaç kilometre ötesinden gelen manyakları tarafından, kezzaplı saldırıya uğrayıp da kimse ses etmiyorsa, kapatıp gidelim abi biz bu ülkeyi. nedir bu saçmalık lan?

benim korkum şu: olası bir yunanistan/abd vs türkiye savaşında, iktidarın içeriye girmelerine göz yumduğu, hatta almaya devam edeceğiz diye haber saldığı ortadoğulu it sürüsü, içeriden bize karşı kalkınırsa, 3 cephede savaşmamız imkansız olacağından, korkunç bir facia yaşayabiliriz. 15 20 milyon rahat var amk. hangi biriyle mücadele edelim. hepsi erkek ve askerlik çağında.

hep diyorum, hep de diyeceğim: sırf türk ırkını araplaştırmak adına korkunç kötülük ettiniz bu ülkeye. unutulmayacak!!