gerçek olan durum.
arkadaşlar yanlış yere bakıp "iftira" falan diyor.
yapılacaklar;
- iki farklı alanı da yeni sekmede açın.
- "mobil müşteri değilim" kısmına getirin
- iki tarifede de 15 gb'lık kısma bakın.
- suriyeli birine 45 tl, türk'e 80 tl olduğunu göreceksiniz.
bu kadar zor olmamalı bunu yapmak.
kendi vatanımızda bilerek bizi sikiyorlar.
edit; "suriye ile alakası yok!" diyen tipler de türemiş.
"ahlan" almanca değil mi?
arapçayı hiç bilmeyen bir insan bile "ahlan wa sahlan" cümlesini bilir. yandaş olacağız diye götünüzü yırttınız. helal olsun.
24.04.2022 · 11. sıra
karabatak279
23.04.2022 10:45 ~ 13:52