Sık geçen başlıklar

suriyelilere indirimli internet 1

ekşi'de gör
gerçek olan durum.

arkadaşlar yanlış yere bakıp "iftira" falan diyor.

yapılacaklar;
- iki farklı alanı da yeni sekmede açın.
- "mobil müşteri değilim" kısmına getirin
- iki tarifede de 15 gb'lık kısma bakın.
- suriyeli birine 45 tl, türk'e 80 tl olduğunu göreceksiniz.

bu kadar zor olmamalı bunu yapmak.

kendi vatanımızda bilerek bizi sikiyorlar.

edit; "suriye ile alakası yok!" diyen tipler de türemiş.

"ahlan" almanca değil mi?

arapçayı hiç bilmeyen bir insan bile "ahlan wa sahlan" cümlesini bilir. yandaş olacağız diye götünüzü yırttınız. helal olsun.