Sık geçen başlıklar

suriyelilere harcanan 7.6 milyar dolar 2

ekşi'de gör
enteresan bi para. o paraya yaklasik 15 tane dev fabrika kurulur en az 50-60bin vatandasimiza istihdam olur, yan kollar yan uretimlerle birlikte belki 100binlerce insana calisma ve is imkani saglardi.

uretim olurdu, belki ihracat olurdu doviz gelirdi ulkeye, dolar 3 tl degil 2.8 olurdu belki.

milyarca tl zarar etmezdik. fakirlesmezdik.

ha ama yok ya nolcak 8 milyar dolardan. savastan kacti onlar yazik:(
gecen gun arkadasin 20 lirasini gaspettiler onu da ekleyin oraya