enteresan bi para. o paraya yaklasik 15 tane dev fabrika kurulur en az 50-60bin vatandasimiza istihdam olur, yan kollar yan uretimlerle birlikte belki 100binlerce insana calisma ve is imkani saglardi.
uretim olurdu, belki ihracat olurdu doviz gelirdi ulkeye, dolar 3 tl degil 2.8 olurdu belki.
milyarca tl zarar etmezdik. fakirlesmezdik.
ha ama yok ya nolcak 8 milyar dolardan. savastan kacti onlar yazik:(
20.09.2015 · 26. sıra
beeyore
19.09.2015 09:33