yorumlara bakılırsa gayet onaylanan bir durum.... deprem yaşamış insanlardan çalan yağmacılara bile sempati besleyebilecek kadar aptallaşmış sejawe beyinsizleri bir tek bizde var demek ki..
boşuna demiyoruz ortadoğu woke çukuru diye..
03.03.2023 · 4. sıra
nick collis
02.03.2023 11:11