insanlara cahil diyen biri kadar itici çok az tip vardır. asla bu lafı kullanmam çünkü aptal yerine düşmek istemem. belki de asıl cahil benimdir ve bişeyleri kavrayamamışımdır sonradan kavrayacağımdır…
o yüzden asla kimseye “cahil, hırt, senin ben yapacağın tespitin ta amk, siktiimin angutu; düzgün entry giremiyorsunuz gelip dostoyevski’ye nietzsche’ye freud’a laf ediyorsunuz, sizin ben aldığınız eğitimin müfredatını düzenleyen kurula çay getiren servis elemanının bile amk. hayattan bezdirdiniz bi siktirin gidin ya” demem, diyemem. belki de ben yanılıyorumdur.
11.07.2023 · 18. sıra
ozgurox
10.07.2023 00:50 ~ 14:32