aralarına dahil olduğum insanlar.
hep aynı starbucks'tan kahve alıyorum ve her seferinde farklı isim veriyorum. baristanın biri bir gün uyandı, "abi sen de her gün farklı isim veriyorsun. anlamadım zannetme :))" dedi. sonra "ismim tonguç tamam haydi madem afişe olduk.." dedim. "o da yalan tabi ama neyse.." dedi. swh. haklı tabi.
17.09.2016 · 16. sıra
noluyoo lan burda
12:13