Sık geçen başlıklar

starbucks'ta başkasının adını kullanmak 1

ekşi'de gör
aralarına dahil olduğum insanlar.

hep aynı starbucks'tan kahve alıyorum ve her seferinde farklı isim veriyorum. baristanın biri bir gün uyandı, "abi sen de her gün farklı isim veriyorsun. anlamadım zannetme :))" dedi. sonra "ismim tonguç tamam haydi madem afişe olduk.." dedim. "o da yalan tabi ama neyse.." dedi. swh. haklı tabi.