ortama bakıldığında kıraathaneyi starbucks'a çeviren adamlar olması gereken başlık.
bence mekan kıraathaneymiş, sonrasan starbucks yapmışlar ve dedelere de söylememişler.onlar hala 50 kuruştan çay içeceklerini sanıyorlar gibi.
29.11.2016 · 19. sıra
sapkasiz cikmam abi
22:04 ~ 22:06