Sık geçen başlıklar

starbucks'lardaki aşırı kalabalığın sebebi 1

ekşi'de gör
ikide bir sipariş vermen için tepende dikilen, sipariş vermeyince kalkman için gözünün içine bakan garsonların ortamda bulunmamasından dolayıdır. insanlar rahat bir şekilde vakit geçirebiliyor, ayrıca dışarıdaki cafelere göre gramaj/fiyat anlamında daha iyiler.